Thingsdata portal update

banner_portal_td

Vorig jaar hebben wij in augustus onze Thingsdata portal gelanceerd. Achter de schermen heeft Thingsdata hard doorgewerkt om nieuwe features toe te voegen en de user experience te verbeteren. In dit artikel vertellen wij u graag meer over de nieuwe updates die zijn doorgevoerd. De portal had vanaf het begin al de verschillende features: mededelingen over onderhoudswerkzaamheden en storingen, nieuwsartikelen, toegang tot ons ticketingsysteem en inzage in gemaakte afspraken doormiddel van alle overeenkomsten. De volgende features komen daar nu bij en er komen nog meer features aan.

Track & trace integratie

Voorheen hielden wij klanten op de hoogte van de bestelstatus doormiddel van een support ticket te openen. Met de nieuwe integratie met PostNL in de Thingsdata portal hebben klanten nu direct inzicht in de bestelstatus en de bijbehorende track- & trace code. U heeft ook direct inzage of een bestelling nog onderweg is of dat deze al afgeleverd is. Er wordt bij elke zending ook automatisch een PostNL notificatie verstuurd richting de klant.

Inzicht in de invoices

Sinds de nieuwe update is het voor klanten ook mogelijk om de maandelijkse invoices in te zien via de Thingsdata portal. Hierdoor hebben klanten altijd een duidelijk overzicht van alle invoices op één plek. Vanuit de portal kunnen de invoices en specificaties eenvoudig worden gedownload. Enerzijds ontvangt een klant altijd een invoice en anderzijds een Excel met specificaties hoe de invoice tot stand is gekomen. U heeft hier een overzicht van de huidige invoices maar ook van alle historische invoices.

FAQ en video’s

Binnen twee maanden worden de volgende updates doorgevoerd. Voor klanten wordt het mogelijk om per onderdeel binnen onze dienstverlening de frequently asked questions (FAQ) te bekijken. Daarnaast hebben onze support specialisten instructievideo’s gemaakt inzake onze sim management systemen. Hierin leggen wij uit hoe de belangrijkste features kunnen worden gebruikt en ingesteld.

Wat is het doel van de Thingsdata portal?

Thingsdata wil klanten te alle tijden ontzorgen op alle vlakken binnen haar dienstverlening. Het doel is om de meeste applicaties die wij hanteren binnen onze dienstverlening in de Thingsdata portal te integreren. Hierdoor komt alle informatie overzichtelijk op één plek te staan zodat klanten de tools ontvangen om zelfstandig te handelen. Wij kunnen onze dienstverlening op deze manier steeds verder verbeteren.

Meer informatie

Voor meer informatie kan er contact worden opgenomen via het telefoonnummer +31-85-0443500 of per mail naar info@thingsdata.com.

Avatar

Geschreven door:

Jochem Koppes

Eigenaar & Directeur Sales, Marketing & Operations

Gespecialiseerd in hoogwaardige IoT-connectiviteit, IoT-hardware en dataverwerkingsoplossingen.

Vraag onze testkit aan

Bent u op zoek naar IoT simkaarten die uw oplossing voorzien van een continue internetverbinding? Vraag dan onze testkit aan! Onze testkit bevat drie simchips waarmee u drie maanden kosteloos 100 mb kunt testen.

Aanvragen
Download onze brochure

Bent u op zoek naar een geschikte IoT partner voor uw bedrijfsactiviteiten? Download dan deze brochure en ontvang direct toegang tot waardevolle inzichten over onze dienstverlening en IoT oplossingen.

Downloaden