Voor de snelste en meest nauwkeurige afhandeling van uw vragen, storingen of wijzigingen, verzoeken wij u om meldingen altijd via e-mail in te dienen: support@thingsdata.com. Hierdoor wordt automatisch een ticket aangemaakt en ontvangt u bij elke statuswijziging een bevestiging per e-mail.
Service Level Agreement
Met een Service Level Agreement van Thingsdata weet u precies waar u aan toe bent. Reguliere support op basis van een Advanced SLA is beschikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur. Met een Premium of Extended SLA krijgt u ook buiten deze tijden hulp, ’s avonds, ’s nachts, in het weekend en op feestdagen. Uw melding wordt altijd volgens de afgesproken voorwaarden opgevolgd, met duidelijke bevestigingen en vervolgstappen. Zonder SLA wordt u geholpen op basis van best effort (Basic SLA).
SLA-niveaus
-
SLA niveaus
Bij Thingsdata kunt u kiezen uit vier SLA niveaus:
-
Basic SLA
Inclusief best effort ondersteuning.
-
Advanced SLA
Inclusief 5x8 support tijdens werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur met een responsetijd van 8 uur.
-
Premium SLA
Inclusief 7x4 support van maandag t/m zondag, met een responsetijd van 4 uur.
-
Extended SLA
Inclusief 24x7 support met ondersteuning op elk moment, inclusief weekenden en feestdagen met een responsetijd van 1 uur.
Stuur ons een bericht
Vul hieronder ons contactformulier in, en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
Service Level Agreement niveaus
Van Basic tot Extended, altijd een servicepakket dat past bij uw bedrijfsvoering en urgentie.
Snelle responstijden bij storingen
Binnen 8 uur tot een directe reactie bij kritieke issues, afgestemd op prioriteit en SLA keuze.
Altijd inzicht in voortgang en acties
Elke melding krijgt een unieke ticket ID en updates, zodat u altijd precies weet wat de status is.
Deskundige support, direct bereikbaar
Toegang tot ervaren specialisten via telefoon en e-mail, met gegarandeerde opvolging.
Hoe een melding maken?
Onderliggende afspraken
De SLA van Thingsdata is mede afhankelijk van afspraken met onze toeleveranciers. Hierdoor is de kwaliteit, snelheid en continuïteit van onze dienstverlening afgestemd op de technische mogelijkheden en beschikbaarheid van de oplossingen die wij leveren. Wij doen er alles aan om binnen deze kaders een betrouwbare service te garanderen.