IOT support met Thingsdata
Als klant wilt u onbezorgd gebruik kunnen maken van de geleverde IoT oplossingen van Thingsdata. Toch kan het voorkomen dat u zaken aangepast wilt zien of met een incident geconfronteerd wordt. Ook dan staan wij vanzelfsprekend voor u klaar. Voor al uw operationele vragen, mutaties en storingen kunt u bij ons terecht. Bij Thingsdata streven we naar een langdurige en succesvolle samenwerking met onze klanten. Onze supportafdeling is een belangrijk onderdeel van deze samenwerking, en wij staan klaar om u te helpen bij elke stap van uw IoT reis.
Uitgangspunten
Veelgestelde vragen over IOT support
Is er een kennisbank of FAQ beschikbaar waar ik antwoorden op veel gestelde vragen kan vinden?
Als u klant bent bij Thingsdata, krijgt u toegang tot onze Thingsdata portal, waar u tevens toegang heeft tot onze helpdesk. Hieronder vindt u een uitgebreide selectie van veelgestelde vragen die wij bij Thingsdata ontvangen. Mocht dit niet voldoende ondersteuning bieden, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.
Wat zijn de procedures voor het retourneren of vervangen van defecte producten?
Indien een simkaart op de juiste wijze wordt behandeld, heeft deze een levensduur van minimaal 10 jaar. Daarom vervangen wij geen defecte simkaarten. Wanneer u hardware van ons afneemt en deze een onvoorziene malfunctie oploopt kunt u dit melden in ons ticketingsysteem. Nadat dit verwerkt is kunt u uw device terugsturen. Wij voorzien u dan van vervangend hardware, terwijl de defecte hardware door experts nagekeken wordt.
Welke ondersteuningskanalen worden aangeboden?
Thingsdata is bereikbaar op de volgende ondersteuningskanalen, e-mail: info@thingsdata.com, support@thingsdata.com en via het telefoonnummer: 085 0443500. Ook zal u een Thingsdata portal inlog ontvangen, waar al u tickets in zichtbaar zijn en waar onze supportafdeling actief toezicht op houdt. Wanneer er iets niet duidelijk is in onze systemen kunnen wij een Teams meeting starten voor verheldering.
Wat is de responstijd voor supportverzoeken?
De responstijd is bij Thingsdata afhankelijk van de SLA afspraken, standaard beschikt u over een Basic SLA inclusief best effort. U krijgt een gegarandeerde reactie binnen 8 uur bij een Advanced SLA 5x8, binnen 4 uur bij een Premium SLA 7x4 en binnen 1 uur bij een Extended SLA 24/7. Thingsdata doet er tijdens werktijden alles aan om uw ticket zo snel mogelijk op te lossen, maar bij drukte zullen wij klanten met een SLA voorrang verlenen op klanten die geen SLA hebben afgenomen.